Büro Yönetimi Alanının MEGEP kapsamına alınması ve bu çerçevede programlarının sektör analizine dayalı olarak modüler esaslı
hazırlanması, ülkemiz ekonomisi açısından çok önemli olan bu sektöre kalifiye eleman yetiştiren mesleki ve teknik eğitim sistemine yeni bir anlayış getirecektir.
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Alanında;
1. Hukuk Sekreterliği,
2. Ticaret Sekreterliği,
3. Yönetici Sekreterliği dalları yer almaktadır.
Hukuk Sekreterliği: Hukuk sekreterliği mesleğinin gerektirdiği, günlük işler, dava hizmetleri, toplantı ve seyahat organizesi ile ilgili gerekli olan bilgi ve becerileri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen daldır.
Ticaret Sekreterliği: Ticaret sekreterliği mesleğinin gerektirdiği hizmetleri yürütmek için gerekli olan ofis yönetimi, iletişim, bildirimler ve ödemeler ile ilgili bilgi ve becerileri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen daldır.
Yönetici Sekreterliği: Yönetici sekreterliği mesleğinin gerektirdiği ofis makineleri, iletişim, sunum, toplantı ve seyahat hizmetleri ile ilgili bilgi ve becerileri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen daldır.
Büro Yönetimi Alanı; Hukuk Sekreterliği Dalı: öğrencilerimiz kamu ve hukuk alanı ile ilgili süreçleri izleme, yenileme ve uygulama becerileri, F klavyede on parmak eğitimi, ofis bilgisayar yazılımlarını iyi düzeyde öğrenme, web sitesi yapabilme ve içerik geliştirme, yönetme becerisi, Her türlü yazışma ve dosyalama işlemi, büro teknolojileri ve makinelerini etkin kullanabilme üzerine eğitim alırlar. Ayrıca Yöneticisine randevu ve rapor hazırlama, toplantı, tören, mekan ve protokol düzenlemeleri üzerine eğitilirler.
SIHHIYE SOSYAL GÜVENLİK MERKEZİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MADEN TETKİK ARAMA
GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
ULUCANLAR SOSYAL GÜVENLİK MERKEZİ
ATF BORA GÜMRÜK MÜŞAVİRLİĞİ LTD. ŞTİ.
TOPRAK MAHSÜLLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ANKARA ADALET SARAYI
ADLİ SİCİL İSTATİSTİK KURUMU
İŞKUR
ANKARA DEFTERDARLIĞI
BAHÇELİEVLER SOSYAL GÜVENLİK MERKEZİ